سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انسان خطای آموزگارش را نشناسد، تا آنکه اختلاف [و دیگر نظرات] را بشناسد . [ایّوب علیه السلام]
رونق پول الکترونیک کلید توسعه فناوری اطلاعات است - :... IT ...:
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • دبیر سابق شورای عالی اطلاع رسانی و عضو گروه مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت:رونق پول الکترونیک کلید توسعه فناوری اطلاعات و نیاز مبرم کشور است.
    به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، نصرالله جهانگرد در خصوص ضرورت برخورد قانونی و حرکت اصولگرایانه سازمان نظام صنفی رایانه ای در مواردی که نقص در اجرای قانون از سوی مسئولین دولتی وجود دارد، گفت: هر گونه برخورد در چارچوب قانون مورد حمایت اعضاء صنف قرار خواهد گرفت، زیرا مجموعه ایده‌آل‌ها و آرزوهای مکتوب شده و فرم یافته امروز تحت عنوان قانون در جامعه بسط یافته است.
    وی در خصوص موضوعات مطرح شده اخیر در خصوص وضعیت تامین کنندگان خدمات اینترنت و مجوز واگذاری پورت های ADSL توسط شرکت مخابرات استان تهران، افزود: هر نقطه عطفی که ما با تغییر تکنولوژی در این مملکت مواجه شده ایم مخالفت های شدیدی را در ابتدا به همراه داشته است. به عنوان مثال بحث راه اندازی شبکه دیتا کشور، اما به مرور زمان این مسئله پذیرفته خواهد شد.
    عضو گروه مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در خصوص سرفصل دوم پیشنهادی خود به موضوع پول الکترونیک و امضاء الکترونیک اشاره کرد و گفت: کشور با بیش از ۷۰ میلیون جمعیت طبیعی است که نیازهای الکترونیک داشته باشد. در این شرایط بانک ها قدرت پرداخت اسکناس به جامعه را ندارند. باید پول الکترونیک راه اندازی شود و برای این کار باید موضوع امضاء الکترونیک حل شود.


    محمد ::: یکشنبه 85/11/1::: ساعت 12:0 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 0
    بازدید دیروز: 0
    کل بازدید :13153

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    رونق پول الکترونیک کلید توسعه فناوری اطلاعات است - :... IT ...:

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<